L’Associació Al Pas és el primer centre dedicat a la Teràpia Assistida amb Cavalls de la Comarca d'Osona.

Treballant des de l'any 2001, actualment ens trobem situats en l'espai de la granja i aula d'entorn rural Mas el Gurri Xic de Montrodon (Taradell).

Oferim disciplines com l’equitació terapèutica, la hipoteràpia, l’equitació social o l'equitació adaptada. Totes elles desenvolupades per diferents professionals de l’àmbit de la salut i l’educació per tal de millorar les funcions físiques, psicosocials i cognitves de les persones tractades.

D'altra banda també realitzem dinàmiques per a l'autoconeixement assistides amb cavalls; dirigides a persones, famílies, empreses o grups que vulguin treballar la gestió de les emocions, resolució de problemes, posicionament davant les dificultats, cohesió de grup o el treball en equip, entre d'altres.

Per a tots vosaltres, les nostres intervencions sempre tenen com a finalitat millorar la qualitat de vida de les persones que hi participeu.

"Gaudir de la natura per millorar la salut"