COL·LABORADORS

Des d'Al Pas ens agrada comptar amb la col·laboració de diverses entitats i persones amb qui, siguin del àmbit que siguin, poguem realitzar petits projectes conjunts per aprendre i créixer tots plegats.

S.p.e.l.l.i.n.g - Acadèmia d'anglès

És una acadèmia d'anglès situada al cor de Vic, on nens i nenes, joves i adults tenen l'oportunitat d'apendre una de les llengues més importants del món en un ambient distès.

Spelling ens ofereix l'oportunitat de compartir jocs i aprenentatges durant els respectius casals o activitats extraordinàries que fem.

Hi podreu trobar, apart de les classes grupals i particulars, cursos de preparació d'examens oficials de Cambridge (KET, PET, FCE I CAE), tallers monogràfics (activitats concretes dissabte al matí, Casal d'estiu...) i cursos de llenguatge especialitzat (per a persones amb un domini bàsic de l'angles que vulguin aprofundir en el llenguatge específic de la seva profesió).

Totes les persones vinculades amb l’Associació Al Pas i que vulguin gaudir dels serveis de S.p.e.l.l.i.n.g  tindran la MATRÍCULA AMB UN 50% DE DESCOMPTE.

MARIONA CASANOVAS

Direcció: C/ Fusina, 11, Vic

E-mail: spellingvic@gmail.com

Telf. 608499263

Web: www.spellingvic.wix.com/spellingvic

Facebook: www.facebook.com/spellingvic

CANVIS - Intervencions assistides amb gossos

CANVIS és un projecte que combina l'Educació Social i les Intervencions Assistides amb Gossos, aconseguint un canvi positiu en la persona tant a nivell personal, familiar, social i laboral, a través de sessions educatives, terapèutiques, tallers i activitats d’oci.

Les Intervencions Assistides amb Gossos es poden realitzar a nivell individual o grupal, en un espai exterior o interior. Tota persona (infants, adults, gent gran) es pot beneficiar d’aquestes intervencions, gràcies al vincle que s’estableix amb el gos i el treball de la professional que intervé en cada sessió.

Per altra banda, Canvis també ofereix classes individuals i en grup d’educació canina en positiu, per tal de tenir un gos educat, sa i segur, evitant comportaments indesitjables en un futur. Realitzem classes d’obediència bàsica, habilitats canines, agility, rastreig.

Totes les persones vinculades amb l’Associació Al Pas i que vulguin gaudir dels serveis de Canvis tindran la PRIMERA VISITA INFORMATIVA GRATUÏTA.

GEMMA GARCIA

E-mail: canvis.terapia@gmail.com

Tel. / whatsapp: 660648911

www.facebook.com/canvis.terapia

www.canvisterapia.wix.com/canvisterapia

Empresa dedicada a la impressió digital tèxtil.

sweetexprint@gmail.com
Cuina Catalana i de mercat

Situat en un lloc molt bonic amb un entorn natural admirable, on la gent després de dinar surt a passejar i gaudir de la natura.

Ofereixen un menú d'11€ de dimecres a divendres i de 18€ el cap de setmana.

Carta tots els dies amb gran varietat de plats (amanides, embotits, carns a la brasa, calçots, cargols, carn d'olla, peix...)

Obert:

• De dimecres a divendres de 10:00h a 23:00h
  • Dissabtes i diumenges de 9:00h a 23:30h.

El restaurant disposa de 3 menjadors i està preparat per servir grups grans (fins a 80 persones). La capacitat de l'establiment és de 100 comensals.

Agraïm la seva col·laboració amb les activitats de l'associació Al Pas oferint-nos un menú adaptat a les nostres necessitats, econòmic i d'excel·lent qualitat!

Adreça: c/ Gurri Xic s/n (barri Mont-rodon) 08552 Taradell

Telèfon: 938 80 08 28

Facebook: https://www.facebook.com/GurriXic

E-mail: restaurant_gurrixic@hotmail.com

Quien Soy?

A partir de mi formación como bailarina y actriz se me brinda la oportunidad de conocer el mundo del caballo de la mano de Lucy Rees y Esteban Labary. Este descubrimiento acabó siendo una puerta nueva y potente a abrir, hasta tal punto que a día de hoy, soy auxiliar de veterinaria ecuestre, cuidadora de caballos, guía ecuestre y técnico deportivo en equitación.

Hace años que estos animales llegaron a mi, desde entonces no he dejado de trabajar con ellos hasta el punto de llevar la gestión de un centro hípico en la isla de Gran Canarias y profesora y dinamizadora de eventos en un centro de Barcelona.

Por esta trayectoria y experiencia tanto artística como en el mundo del caballo y el interesante trabajo personal que constantemente estos animales me han brindado la posibilidad de vivir, es que nace el interés de profundizar y compartir dichas experiencias y conocimientos creando una metodología de trabajo, así como seguir ampliando conceptos desde un aprendizaje activo y de interés mutuo.