TORNA EL CASAL DE SETMANA SANTA 2016

Casal d'estiu 2015

L'Associació AL PAS ha organitzat el casal de setembre 2015 a l'aula d'entorn rural Mas El Gurri Xic. Enguany el casal ha estat marcat per la diversificació d'activitats a l'aire lliure i per la creativitat dels veritables protagonistes.

Els infants han valorat el casal de forma molt positiva i de ben segur que no se n'oblidaran mai dels animals que han conegut, les experiències que han viscut i evidentment, de les dues eugues amb qui han après moltes coses.

Casal de Setmana Santa 2014

L'Associació AL PAS ha organitzat el casal de Setmana Santa a l'aula d'entorn rural Mas El Gurri Xic, on les activitats que s'han dut a terme han estat relacionades amb els animals de la granja, els cavalls de l'Associació i l'entorn de l'aula.

1r dia (14.04.14)

2n dia (15.04.14)

3r dia (16.04.14)

Últim dia

Des de l'Associació us volem donar les gràcies per haver participat en el casal de Setmana Santa. Moltes gràcies per la confiança dipositada i esperem seguir creixent amb el vostre suport.